W trosce o udany wypoczynek Państwa oraz innych Gości prosimy o zapoznanie się z zasadami, jakie obowiązują w naszym obiekcie. Dokonując rezerwacji w Krokus Park Resort&Spa ul. Królewska 9 34-511 Kościelisko Gość oświadcza, że zapoznał się on treścią regulaminu i wyraził zgodę na włączenie go do treści umowy rezerwacji. Obiekt prowadzony jest przez Kronad Inwestycje Sp. z o.o. Ul. Popularna 43a 02-473 Warszawa. Niniejszy regulamin obowiązuje Klientów dokonujących rezerwacji drogą elektroniczną, telefoniczną jak i osobiście. Załączenie regulaminu do potwierdzenia rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się z treścią regulaminu.
REGULAMIN REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (zwany dalej: „REGULAMINEM” w obiekcie Krokus Park Resort & Spa znajdującym się w Kościelisku przy ul. Królewskiej 9 prowadzonym przez Kronad Inwestycje Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Popularnej 43a ( NIP 522-27-16-032, KRS 0000199380). Niniejszy regulamin jest częścią Regulaminu Pobytu w obiekcie Krokus Park Resort & Spa dla rezerwacji zawieranych drogą elektroniczną.. Regulamin Pobytu poniżej.
POSTANOWIENIA WSTĘPNE
Niniejszy Regulamin określa rodzaj, zakres, warunki i zasady dokonywania, anulowania, zmiany i rozliczania rezerwacji w ramach świadczonej usługi drogą elektroniczną przez Obiekt na rzecz Klienta.
Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2017.1219 z dnia 24 czerwca 2017 z późn. zm.).
Treść Regulaminu jest udostępniania każdemu nieodpłatnie.
Regulamin jest dostępny w ramach systemu rezerwacji, na stronie internetowej Obiektu www.krokuspark.pl.
Regulamin zostaje udostępniony w postaci pozwalającej na jego przechowywanie i odtwarzanie w zwykłym toku czynności (w formacie dokumentu HTML). Na żądanie Klienta, Obiekt prześle Klientowi kopię regulaminu w formacie PDF na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej Klienta.
DEFINICJE
Następujące terminy użyte w Regulaminie będą miały znaczenie ustalone zgodnie z poniższymi definicjami:
Obiekt – podmiot, który świadczy usługi i sprzedaje je drogą elektroniczną, w tym Usługę opisaną poniżej;
Klient – oznacza każdą osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która spełnia wymagania opisane w Regulaminie i korzysta z Usługi, w szczególności dokonuje rezerwacji albo anuluje rezerwację w Systemie;
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin, sporządzony i stosowany przez Obiekt
Umowa – oznacza umowę świadczenia usługi rezerwacji pokoi, zawartą drogą elektroniczną, której przedmiotem jest świadczenie Usługi wskazanej w niniejszym Regulaminie;
Usługa – oznacza usługę rezerwacji pokoi w Obiekcie, świadczoną drogą elektroniczną przez Obiekt na rzecz Klienta, polegającą na dokonywaniu, zmianie, bądź anulowaniu rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz umożliwieniu dokonania płatności za rezerwację.
Usługa świadczona drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej.
System Teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2007 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2017.1907 z dnia 12 października 2017 r. z późn. zm.);
System – System rezerwacji Booking Engine Booking Engine by KWHotel , umożliwiający Klientowi dokonywanie, zmianę bądź anulowanie rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz dokonywanie płatności z tytułu rezerwacji.
Środki komunikacji elektronicznej – rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne i współpracujące z nimi narzędzia programowe, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi a w szczególności pocztę elektroniczną lub wiadomości tekstowe (sms).
RODZAJ I ZAKRES USŁUGI
Na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu, za pomocą systemu/systemów świadczy się drogą elektroniczną usługę dokonywania, zmiany bądź anulowania rezerwacji wybranego pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie oraz usługę dokonywania płatności z tytułu rezerwacji z wyjątkiem usług związanych z dokonaniem, zmianą bądź anulowaniem rezerwacji pokoju/wybranych pokoi w Obiekcie. Przedmiotowe umowy zawierane są na warunkach określonych odrębnie przez Obiekt.
Warunkiem świadczenia Usługi jest:
- zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego postanowień poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego
- złożenie poprzez zaznaczenie stosownych pól w ramach formularza rezerwacyjnego oświadczenia o:
– prawdziwości przekazanych danych,
– przyjęciu do wiadomości faktu dobrowolności podania danych oraz prawach przysługujących na podstawie RODO oraz przepisów krajowych.
– o wyborze płatności za rezerwację i ewentualnym wyborze faktury VAT, jeśli wymagają tego warunki cenowe Obiektu.
Świadczenie Usługi możliwe jest wyłącznie po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego w ramach Systemu oraz po akceptacji niniejszego Regulaminu i złożeniu oświadczeń.
Do korzystania z usług określonych w niniejszym Regulaminie, wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.
Korzystanie z Usługi jest dobrowolne.
Korzystanie z Usługi jest bezpłatne, przy czym może wiązać się z ponoszeniem przez Klienta kosztów wobec dostawcy sieci Internet, za co nie odpowiada Usługodawca.
REZERWACJA I JEJ ANULOWANIE
Do korzystania z Usługi konieczne jest posiadanie adresu poczty elektronicznej oraz wypełnienie formularza rezerwacji udostępnionego w ramach Systemu.
Rezerwacja przez Klienta obejmuje następujące kroki:
- wybór usług hotelowych świadczonych przez Obiekt, w oparciu o podane w Systemie dane i informacje, w szczególności dostępność i cenę rezerwacji pokoju; podane w Systemie ceny są cenami brutto i obejmują wyłącznie usługi wskazane jako jej składniki;
- przez Klienta wymaganych danych i informacji za pomocą formularza rezerwacji – w szczególności imienia i nazwiska, unikalnego adresu poczty elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu – w ramach Systemu udostępnionego na stronie internetowej Obiektu;
- potwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji Regulaminu oraz złożenie wymaganych oświadczeń. Niepotwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji treści Regulaminu oraz niezłożenie wymaganych oświadczeń powoduje uniemożliwienie kontynuowania procedury rezerwacji;
- dokonanie płatności jeśli wymagają tego warunki cenowe Obiektu, na wybranych warunkach;
Po wpisaniu danych rezerwacyjnych i potwierdzeniu akceptacji Regulaminu, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość obejmującą potwierdzenie rezerwacji wraz z warunkami płatności oraz zasadami jej zmiany bądź anulowania. Z momentem wysłania potwierdzenia, umowę rezerwacji uważa się za zawartą.
Obiekt zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych pokoi w Obiekcie. W takim przypadku, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość o braku możliwości dokonania rezerwacji.
Anulowanie rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
- Klient ma prawo do anulacji rezerwacji zgodnie z zasadami zawarcia rezerwacji.
- Klient powinien poinformować obiekt o anulacji rezerwacji drogą elektroniczną.
Po dokonaniu anulowania rezerwacji, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość obejmującą potwierdzenie anulowania rezerwacji.
W zależności od rodzaju rezerwacji, Obiekt poinformuje o rozliczeniu, ewentualnych zwrotach przez Obiekt wpłaconych zadatków. W razie anulowania i dokonania wcześniej płatności za rezerwację, wpłacona kwota zostanie zwrócona Klientowi na rachunek, z którego dokonano płatności w ramach rezerwacji.
Obiekt skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania o statusie anulacji rezerwacji oraz o rozliczeniu finansowym.
Obowiązki Obiektu
W związku ze świadczeniem Usługi opisanej w niniejszym Regulaminie, Obiekt zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczenia Usług z należytą starannością.
Obiekt nie ponosi jednak odpowiedzialności za brak możliwości korzystania przez Klienta z Usługi oraz jakiekolwiek szkody Klienta spowodowanej brakiem dostępu do Systemu, awarią łączy telekomunikacyjnych. Klient może skontaktować się z obiektem w celu dokonania rezerwacji drogą telefoniczną. Obiekt nie gwarantuje nieprzerwanego świadczenia Usługi. W szczególności nie ponosi odpowiedzialności za przerwę w świadczeniu Usługi spowodowaną przyczynami technicznymi, konserwacyjnymi wobec Systemu oraz leżącymi po stronie Klienta lub podmiotu trzeciego.
OBOWIĄZKI KLIENTA
W związku z korzystaniem z Usługi, Klient zobowiązany jest do:
- przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu;
- przestrzegania wszelkich przepisów prawa, dobrych obyczajów oraz powszechnie obowiązujących zasad korzystania z sieci internetowej;
- prawidłowego określenia danych Klienta, w tym w szczególności wymaganych w trakcie rezerwacji;
- niezwłocznego informowania Obiekt o wszelkich ewentualnych naruszeniach bezpieczeństwa i problemach związanych z funkcjonowaniem lub korzystaniem z Usługi;
- nieprowadzenia jakichkolwiek działań zagrażających bezpieczeństwu Systemu lub systemów komputerowych osób trzecich;
- niewykorzystywania Systemu bezpośrednio lub pośrednio do prowadzenia jakichkolwiek działań sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami zasadami korzystania z internetu, lub naruszających prawa osób trzecich.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usługi wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych będących poza naszym wpływem.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości korzystania z Usługi wynikający z błędów przy dokonaniu, zmianie bądź anulowaniu rezerwacji przez Klienta.
Klient ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność na zasadach ryzyka za wszelkie skutki oraz szkody powstałe po stronie Klienta lub innej osoby, związane lub wynikające z następujących zdarzeń:
- naruszenia przez Klienta jakiegokolwiek postanowienia Regulaminu;
- niewłaściwego korzystania przez Klienta z Systemu, w szczególności korzystania z Systemu w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem lub instrukcjami przedstawionymi w ramach Regulaminu;
- braku zabezpieczenia systemów informatycznych Klienta.
Obiekt nie kontroluje, nie weryfikuje ani nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód wyrządzonych Klientowi lub osobie trzeciej w wyniku lub w związku z korzystaniem przez Klienta z Usługi, w szczególności Obiekt nie odpowiada za szkody powstałe lub związane z:
- zniszczeniem, uszkodzeniem, przerwami w działaniu Usługi lub jakiegokolwiek oprogramowania wykorzystywanego przez Klienta;
- wprowadzeniem do systemu informatycznego Klienta jakiegokolwiek szkodliwego oprogramowania (np. wirusów) lub danych, w tym związanym ze zniszczeniem lub uszkodzeniem sprzętu lub oprogramowania Klienta.
Obiekt nie będzie ponosił odpowiedzialności z tytułu szkód wyrządzonych Klientowi w związku z wadami (usterkami) Systemu, brakiem działania lub niewłaściwym działaniem, awariami, w tym brakiem możliwości korzystania lub błędnym działaniem Usługi spowodowanym brakiem działania lub nieprawidłowym działaniem (np. wadą, awarią) Systemu lub jakiegokolwiek jego elementu. Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane siłą wyższą. Wyłączona zostaje odpowiedzialność Obiektu za szkodę w postaci utraconych korzyści Klienta.
Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności Obiektu nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają zastosowania do szkód wyrządzonych Klientowi umyślnie.
REKLAMACJE
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi należy składać listownie na adres siedziby Obiektu lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej krokus@krokuspark.pl.
Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
Reklamacje będą rozpatrywane na zasadzie pierwszeństwa zgłoszenia do Usługodawcy, na warunkach opisanych powyżej.
Obiekt rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Obiekt udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.
W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagałyby uzupełnienia, Usługodawca przed rozpatrzeniem reklamacji zwróci się do Klienta do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim przypadku, termin, o którym mowa biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji przez Usługodawcę.
DANE OSOBOWE
Wszelkie informacje dotyczące ochrony danych osobowych realizowanej przez Obiekt, znajdują się w Polityce Prywatności obiektu.
ZAKAZ DZIAŁAŃ BEZPRAWNYCH
Klient nie może korzystać z Usługi świadczonej przez Usługodawcę w celach sprzecznych z przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami oraz powszechnie przyjętymi zasadami postępowania.
Klient może korzystać z Usługi wyłącznie w sposób zgodny z jej przeznaczeniem i funkcjonalnością określoną w Regulaminie.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej Obiektu.
Adresem e-mail do kontaktu z Obiektem krokus@krokuspark.pl
Obiekt jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu.
W szczególności, Obiekt może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
- rozbudowy, zamiany Systemu lub zmiany funkcjonalności Systemu;
- wprowadzenia nowych Usług, zmiany zakresu lub charakteru Usług;
- zmiany warunków technicznych świadczenia Usług;
W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, nieważność któregokolwiek z postanowień Regulaminu pozostaje bez wpływu na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
Wszelkie spory powstałe na tle realizacji postanowień niniejszego Regulaminu, rozpatrywane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby firmy Obiektu. Postanowienie objęte treścią zdania poprzedzającego nie dotyczy umów zawieranych z Użytkownikami Klientami będącymi konsumentami. W celu uchylenia ewentualnych wątpliwości, Usługodawca informuje, że w przypadku konsumentów w sporach, o których mowa w niniejszym ustępie, sądem właściwym jest sąd przewidziany w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony praw konsumentów. Prawem właściwym jest prawo polskie.
Regulamin Pobytu oraz Rezerwacji w Obiekcie Krokus Park Resort & Spa
Dokonując rezerwacji w naszym obiekcie Krokus Park Resort & Spa ul. Królewska 9 34-511 Kościelisko Gość oświadcza, że zapoznał się on treścią regulaminu pobytu, regulaminu rezerwacji usług noclegowych droga elektroniczną, polityką prywatności i wyraził zgodę na włączenie ich do treści umowy rezerwacji.
Obiekt prowadzony jest przez Kronad Inwestycje Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Popularna 43a ( NIP 522-27-16-032, KRS 0000199380).
Postanowienia ogólne
- Obiekt świadczy usługi zgodnie z zakresem świadczeń zaoferowanych podczas rezerwacji. Za rezerwację uznaje się
- Zakres świadczeń może być różny dla poszczególnych Gości z zależności jaka oferta została zarezerwowana.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłaszanie ich w recepcji, co umożliwi obsłudze obiektu niezwłoczną reakcję.
- Obiekt zapewnia:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszelkich spraw dotyczących obiektu i Gościa,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę lub życzenie / mogą być ograniczenia podczas obowiązywania restrykcji Covid-19
- Na życzenie Gościa obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o określonej godzinie,
- przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa,
- przyjmowania bagażu na przechowanie.
- Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
- Odpowiedzialność obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa. Gość przyjmuje do wiadomości, że parking znajdujący się na terenie obiektu jest parkingiem niestrzeżonym.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie mienia Gościa pozostawionego na terenie obiektu.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Doba hotelowa - Pokój/ apartament/studio w Krokus Park Resort &Spa wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o 15.00 w dniu przyjazdu, a kończy o 10.00 w dniu wyjazdu.
- Śniadanie serwujemy w godz. 8-10 rano.
- Podstawą do zameldowania się w pokoju jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu oraz karty płatniczej którą dokonywana była płatność.
- W obiekcie melduje się osoba dokonująca rezerwacji lub wskazana jako Gość przy dokonaniu Rezerwacji.
- W obiekcie obowiązuje zakaz podnajmowania lub użyczania pokoju innym osobom.
- W przypadku odwiedzin osób spoza obiektu należy poinformować o tym recepcję obiektu.
- Osoby nie zameldowane w Krokus Park Resort &Spa mogą przebywać w pokoju od godz. 7:00 do 22:00.
- Osoby nie zameldowane w obiekcie nie mogą korzystać z bezpłatnych atrakcji oferowanych dla Gości obiektu.
- Osoby nie zameldowane w obiekcie nie mogą korzystać z pokoju zamiast zameldowanych Gości.
- Z uwagi na restrykcje Covid-19 do odwołania wprowadza się bezwzględny zakaz przebywania w obiekcie osób tam nie zakwaterowanych.
Płatność za pobyt / dokumenty finansowe - Należność za pobyt lub pozostałą do zapłaty kwotę należy uregulować w dniu przyjazdu gotówką lub kartą.
- Należność może zostać opłacona w całości przed przyjazdem na konto bankowe Obiektu lub kartą płatniczą
- Wpłata zadatku i tym samym dokonanie skutecznej rezerwacji oznacza akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.
- W momencie rezerwacji należy wpłacić zadatek w wysokości 30% rezerwacji na konto obiektu lub całą kwotę za pobyt. Uzależnione jest to od rodzaju oferty.
- Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 30% wartości w terminie 3 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zadatku skutkuje anulowaniem rezerwacji.
- Przy dokonywaniu rezerwacji, przed dokonaniem zapłaty należy podać nr NIP, jeżeli ma być wystawiona faktura za pobyt.
- Nie wykorzystanie całości pobytu przez Gościa na skutek późniejszego przyjazdu lub wcześniejszego wyjazdu niż wynika to z rezerwacji, nie skutkuje obniżeniem płatności za usługę ani zwrotu przez obiekt.
- W przypadku anulacji rezerwacji zgodnie z warunkami lub nie pojawienia się Gościa w hotelu, hotel nie zwraca kosztów pobytu.
- W przypadku rezygnacji z pobytu pojedynczych osób z pokoju obiekt nie obniża ceny za pobyt.
- W wyjątkowych sytuacjach możliwa jest zamiana terminu pobytu, przy czym obiekt pobierze dodatkowo opłatę za jedną dobę. Zamiana jest tylko możliwa jeżeli w nowym terminie obiekt posiada dostępne pokoje. Cena za pobyt w zmienionym terminie jest ustalana zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Obiekt pobiera kaucję w wysokości 500 zł od każdego zarezerwowanego pokoju na poczet ewentualnych zniszczeń.
- Obiekt pobiera kaucję w wysokości 200 zł za pilota do bramy wjazdowej.
- Obiekt uwzględnia życzenia Gościa przedłużenia pobytu w miarę możliwości i wolnych pokoi.
Cisza Nocna - Cisza nocna obowiązuje od 22.00 do 7.00 rano.
- W godzinach ciszy nocnej na terenie obiektu mogą przebywać tylko osoby zameldowane w obiekcie.
- W celu zapewnienia komfortu wypoczynku innych Gościom w obiekcie nie ma możliwości organizowania hucznych uroczystości, wieczorów kawalerskich/panieńskich.
- W celu zapewnienia spokojnego snu innym Gościom obiekt zastrzega sobie prawo do podejmowania interwencji, gdy Gość nie stosuje się do zasad ciszy nocnej.
Zwierząta - Bardzo lubimy zwierzęta, ale niestety w naszym obiekcie nie zezwalamy im przebywać z uwagi na innych Gości.
Parking - Do Państwa dyspozycji oddajemy darmowy, niestrzeżony parking.
- Goście muszą uzgodnić z obiektem miejsce parkowania. Obiekt wskaże dostępne miejsce parkowania dla każdego z Gości.
- Dla każdego pokoju przewidziane jest 1 miejsce parkingowe. Jeżeli Gość będzie potrzebował dodatkowe miejsce musi o tym fakcie poinformować Recepcję obiektu.
- Miejsca parkingowe dla osób odwiedzających wskazuje pracownik Recepcji.
- Właściciele obiektu/ obiekt nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie.
Bezpieczeństwo przeciwpożarowe - Ze względu na komfort Państwa i naszych przyszłych Gości, oraz bezpieczeństwo przeciwpożarowe obowiązuje w obiekcie całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz używania otwartego ognia.
- Na całym terenie resortu obowiązuje zakaz palenia świec, kadzidełek itp.
- Na całym terenie resortu obowiązuje zakaz stosowania ogni sztucznych, fajerwerków itp.
- Za uruchomienie czujki pożarowej lub stwierdzenie niestosowania się do zakazu palenia wyrobów tytoniowych obiekt obciąży Gościa opłatą w wysokości 500 zł
- Zakaz palenia obowiązuje we wszystkich miejscach publicznych tj. przybywania innych Gości na terenie resortu w tym ogrodu.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
Pokoje - W momencie przekazania przez nas klucza do pokoju, stają się Państwo gospodarzami tego miejsca.
- Do Państwa dyspozycji oddajemy apartamenty do 3 osób, studia 2-3 osobowe oraz pokoje na poddaszu dla 2-3 osób.
- W czasie obowiązywania restrykcji Covid-19 wprowadza się ograniczenie rutynowego sprzątania pokoi, które powinno się odbywać jedynie na życzenie Gościa.
Odpowiedzialność obiektu - Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Obiekt odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.
Inne postanowienia - Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałych z ich winy.
- Swoim zachowaniem, Goście nie mogą zakłócać pobytu innym Gościom. Właściciel obiektu może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- W sytuacjach kiedy Gość nie stosuje się do prośby o zachowanie ciszy nocnej lub o stosowne zachowanie obiekt zastrzega, iż zostaną poinformowane odpowiednie służby.
- Dzieci powyżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Gość obiektu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających.
- W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję, a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić obiekt bez prawa do zwrotu kosztów wynikających ze skrócenia pobytu w Hotelu.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalność i bezpieczeństwa korzystania.
Zwrot rzeczy pozostawionych w obiekcie - Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
- Przedmioty te mogą zostać przekazane za zgodą Gościa innym osobom.
- W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, obiekt przechowa powyższe przedmioty przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te zostaną wyrzucone.
- Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
Reklamacje - Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
Zobacz też:
Polityka prywatności